czwartek, 24 lutego 2011

Czekoladowe kubeczki

Trochę zachorzałam, więc z tego powodu zrobiłam sobie coś na pociechę.
Przepis znalazłam na blogu Moje Wypieki.

Przepis na cztery ramekiny.

Składniki:
  • 125 g masła + na wysmarowanie ramekinów
  • 125 g gorzkiej czekolady
  • 2 jajka
  • 120 g drobnego cukru lub cukru pudru
  • 3 łyżki mąki
  • 100 g białych chipsów czekoladowych (ja dałam po prostu białą czekoladę)
 Przygotowanie:
 
1. Ramekiny wysmarować masłem.

2. Masło i czekolady rozpuścić w kąpieli wodnej, lekko ochłodzić. 

3. W naczyniu, roztrzepać jajka z cukrem i mąką 

4. Ochłodzoną czekoladę z masłem wmieszać do masy jajecznej. 

5. Masę rozdzielić między ramekiny.

6. Piec w temperaturze 200ºC przez ok. 20 minut.

7. Podawać ciepłe.

Smacznego!
MM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz